Friday, February 13, 2009

ape nak jadi neh??

aii laaa malas semalas-malasnya. huuuu.. tak tau la apa nak jadi semenjak dua menjak neh. haishhhhh. malas sangat nak update blog walaupun idea tu mencurah-curah. duk baca blog orang lain jaa.sengihnampakgigimungkin study load terlalu tinggi membuatkan aku tiada mood langsung untuk berblogging.



sorry
Aku terlalu banyak mengeluh. kan?kan? kan? huuu.. sori....

Atau mungkin terlalu banyak benda dalam kepala otak aku neh untuk dipikir satu persatu yang aku sendiri tak tahu bila akan menemui jalan penyelesaian. Sabar jek la dik nonnnn!! sigh




nota kiri: cepat la beranikan diri cik ainaaaaaaaaaa. sampai bile nak dependent mcm tuhhhh.sila tunjal senirik and sila tolong hafal jalannnnn. hahahahha. tetibe rase menyampah dengan diri senirik. arghh loser tanduk

5 pengomel:

sabiqahT.Anuar said...

huhuhuhu cheer up kak!, jgn menyampah ngn diri, klu tak sayang diri, ermm cian diri tu, erks sya pon da melalut...ermm kena stretching sket laa tu otot2, bagi bertenaga...hehehhe

ps. saya pon malas skng...hehehe

JustAgurlzNotAprincess said...

ala...jgn r mls2 cmnie...
x cute r....
moh...kamon2....
cahiyoooo...

xxxo said...

sa: haahh. dah jangkit ke hape? ahhahaha. jgn sesekali terjerumus sa.. kang payahhh!! hahahha

Justagurl: baeklah, saya coba merajinkan diri. yah!yah!yah! kerja keras! yah!yah!yah! ngeee.. :D

dAkBaiK said...

bagus2 malaih la selalu :D

xxxo said...

hahhaha. cam nak cabar org jadik rajin nehhh. :P

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com