Thursday, July 16, 2009

KBSW 303

Tu bukan plat kereta, lori mahu pun bas rapid KL yek. Kalau sape2 ada astro mesti taww.hehe. Tu la my favourite channel buat masa ni selain AFC channel. :D Apa ada kat channel 303 neh?? haa..actually kat channel ni banyak cerita-cerita dari Korea.

Yang terbaru drama kat cenel ni cerita "Accidental Couple" dengan "Hello, God". Memang sekang aku tengah layan dua-dua cite ni la. Best bebb... sok sek sok sek aku duk depan tv. sedih aarr cite dia. Sampai kawan aku gelak oke. Pasal baru je start cite, air mata aku dah start mengalir. Nak-nak cite hello,god tu.Haihhh. Nak wat camne. Aku memg mcm ni. Menjiwai oke. hoh. Sedangkan cerita kartun yg sedih-sedih pon aku nangeh ni kan pulak manusia yg berlakon kan. Tahahhaha :P



Walaupon hero dalam cite ni 10x tak ensem, tapi aku suka tgk heroin dia sebab cantik sangat!! Kulit dia flawless lahh. Orang korea ni kulit dia cantik-cantik lah. sebab diorang makan pulut ke?? huhu



Ni lak cite Hello, God. Sape2 nak tgk, tapi xde astro leh try p kat sini k.


8 pengomel:

MyRule said...

Orang Korea ni kan byk buat plastik surgery x silap. Even budak2 sekolah buat plastik surgery pun biase je..hehehe

xxxo said...

ehh yeke.. mati2 ingat sebab mkn pulut... ekekekekk

sabiqahT.Anuar said...

hehhe mama sy pon tu laa chnel utama dia kak...kbs world 303, heee...ermm crita cinderella man kwon sang woo akak da layan x? sedei gileee, sy stat sok sek dari 1st ep. lagi

ps. tp mmg org korea lawa2, plastic srgry is 1 of the reason, tp adeje yg mmg lawa, sb pulut..hehehe kne wat research ni kak

xxxo said...

cinderalla mana?? x tgk lagi..kne tgk nehh. ahhahah

haa..btui2..kne wat research. Tapi kalu akak wat proposal pasal pulut ni KOMPEM kj akak reject. ape kes pulut dalam field wireless tech.hahahahhah :P

fadhilah said...

kulit derang lawa tp kadang tu dull je, kulit je lawa. hikhik! suka ati ngutuk.

xxxo said...

huhuuuuu. Tapi siyess laa. saya rasa kulit diorg sangat lawaaaa. uwaaaa. ke sebab cuaca ekk? hahaha. wondering lagikk. :D

Anonymous said...

kulit diorg lawa sebab makan kimchi...
yang nih dari research org jepun la...tgk dalam satu rancangan tu...hehe

salam singgah... =)
terase nak mengomen sebab japanese pun envy kulit korean

xxxo said...

o..kimchi tu sejenis sayuran kan??

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com