Sunday, June 28, 2009

.......

Dua tiga hari ni perut asyik tak sedap jek.huhu. 3 hari lepas makan roti hotdog yang dah diberak lalat. Orang tganu cakap peng lalat dok??. Aku dah makan separuh baru nampak kat hujung tu ada telur lalat tu.Telur ekk yg kaler putih2.Yaiksss!!!!!*aku dah start rasa nak muntah ni*

Sampai arini effect kat aku.kalau nak makan akan aku telek makanan tu berjam-jam. Tengah makan pon aku telek lagi.eeeeeeeeee. Terasa lag idalam tekak oiiiiiiii!Wekk!Wek!

Sekarang ni pon aku tengah terbayang telur lalat tu dah jadi ulat, beranak pinak dalam perut akuuuuuuu! huhu tu yang sakit perut aje kot.. :[

Enchek ehem siap buat lawak bangang cakap ada lalat kuar dari mulut aku.
#!!??%$$/#??!!pucca_love_14

Tak ke cuak aku???!!

P/s: jangan kau bawak selsema bab* kat mende alah kau ni sudah la labuuuuuuuuuu!!


4 pengomel:

fadhilah said...

beli kat ne hotdog tu?

hee... kalau nak keracunan 2hari lepas patutnyer muntah2...
so takde pape la tu.

tak sempat mkn kan telur lalat tu?

xxxo said...

beli kat pasar mlm.ngeeeee.

xde muntah2.huhu.aina tak sempat mkn lagi.Tapi tu arr cam terbayang2 je ada lam perut neh.huhu

peijan said...

seb baik tak mkn lg..
alhamdulillah..

xxxo said...

hukhuk. Peijan CS yekk.adehh. cam xcaye jekk awk leh komen sini. :}*sengih sensorg *

nyway, rase2 nye xsempat mkn lagi kot .agaknya laaa:P

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com