Wednesday, June 24, 2009

budak itu bukan aku :P

waktu untuk mengenang kembali zaman hingusan...

Zaman kanak-kanak ku yang hanya tahu "having fun". No worries at all kan.hehe. Jangan pelik kalau banyak gambar masa kecik, hanya gamba aku dan akakku.hehe. Sebenarnya, time ni kami dua beradik je. Adik-adikku yang lain tak keluar dari perut mak aku lagi. Jarak umur antara aku dengan adik aku yang no.3 agak jauh. So, time nie boleh dikatakan aku la anak paling bongsu, paling manja, nakal dan mengada.hehe. Terbawak-bawak sampai besar.Sampai selalu orang ingat aku ni anak bongsu jika dilihat dari perwatakan aku. :P


Gambar skema aku dan akakku. Tangan dalam poket. :P Baju sweater yang kami pakai tu dihadiahkan oleh atuk&nenek kami.


Bergambar bersama jajan kegemaran kami masa tu. Sekang dah takde kot kan. :D


Dari kiri, makcik aku, akak aku dan aku yang paling kanan. Aku paling suka datang kat pantai cendering ni sebab kat celah-celah batu tu ada anak kucing comel-comel. :D haaa. ni la baju yang paling aku suka pakai time aku kecik dulu. Nampak tak?? takleh nak zoom la. Pandai-pandai la korang teropong. Nak pergi mana-mana mesti tanya mak aku dulu kat mana "baju orang kepala kuning". hahahaha :P


x-boifren aku. Taahahahaha. :P Serabainya aku time neh.hoh.

p/s: banyak lagi gamba sebenarnya. Aku letak lam facebook. hehe. Kat sini letak beberapa keping jek. :)

2 pengomel:

khairulhaya said...

Salam..
huhu..comel tu mase kecik2 dulu erk tp skrg da besar lg comel..
ini adalah pengakuan ikhlas lg jujur..seronok kan klu di ingat balik zaman kanak2 ni..

xxxo said...

uhuk..kembang kuncup jap ade org puji.. :P. Thanks khairulhaya.hehe. Tu lah memg seronok kalu ingat balik zaman-zaman kecik yang tak tahu malu ni.. ekkeke :D

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com