Monday, January 12, 2009

hajat di hati

cewah!! tajuk punye la jiwang leleh. hahhaha. Haihh. Sebenarnye semlm nak beli toner printer yg dah abeh dengan Mr.Pelangi kat Low Yat.TAPI.... haa.. ada tapi nehhh!

  • tensionbugdet cam jalan tak jem la kot kan sebab ari ahad orang tak bekerja. Tapi sampai je kat bukit bintang tu, punya la jem terukkk! Nak masuk parking kat dalam Low Yatt tu berjam2 yek! adala dekat sejam lebey. arghhh! skit lagi nk bertukar gergasi hulk yg kaler hijo tu. huhu. darah dah mendidih dalam kereta, mayb aku tgh bendera putihnyerahjadi jenis tak leh nak sabar semlm.
  • tensiondah sampai tempat parking Low Yatt tu, parking la plak penuhhh!! Pusing..pusing... pastu pusing lagi..arghh!! nape la ramai sangat org datang low Yatt arinehh!! haihh. aku jadi sume nak naik marah.huhu Last2 kami putus asa and decide nak kua je.Nak kua plak kena la p bayar pat parking tu walaupon tak parking oke. Nak wat camna, no payment no exit la jawabnyaaaa.

ini la kejadahnya bila dah naik bosan. hahhaha.menari takbleh blahh!!

  • tension dan aku tgh menulis entry ini dalam keadaan marah sebab hajat aku nak beli toner tak kesampaian! Nak carik tempat len aku dah tak ada mood. Baik jangan. Mau aku kekoh(gigit) kepala jurujual tu kalu tak ada.
muke toye. xdapat bli toner

  • tensionPrinter ni pon satu, time camni la nak wat abeh. Printer lexmark yang aku beli tu memang kuat makan toner la.huuuuuuu malapetaka ini semuaaaaaaaa. dah ler arini ade klass ngan lecturer tangkap mautnya cerewet. siap sound da kalau tak print note sila la drop itu subject.boleh bayang ka apa bakal berlaku kalu aku tak bawak note dia??
Lec aku: do you hav your note?angry14
aku : No. i dont hav *sambil memberi senyuman yg menawan*senyumkenyit

Lec aku :angry14 * bebel lagi*
aku:banyakckp*tahan telinga*

lec aku :angry14 *...dan bebel lagi*
aku: gatai*lantak ler*

Nota Kiri: Ini hanyalah bayangan itam semata-mata. tak ada kne mengena di alam kisah benor.



8 pengomel:

Amak said...

weh! wahahah suka gambar yang atas sekali. tak tau kenapa aku nak cakap camni. tapi mmg comel gamba tu.

xxxo said...

wakakakka.tengs noe.hahah. mulut muncung x hengat tuhh!! lupe lak nk uko. ahakz

cemut said...

sabo2 nanti kita p rompak bank negara... cemut pun larikkk budjek ni!!! jom mlm ni misi.jgn lupa pakai topeng atromen.

xxxo said...

wakakka. baek punye pojek!! sape2 lagik nak join?? sile pkai topeng hero2 kesayangan anda!! otomen, batmen,cicakmen, doraemen dan lain2 yg sewaktu dengannya~ jumpa di menara cckl tingkat doblas~ :P

alifbro said...

bajet comey la tu.
hahaha

xxxo said...

hahaha. dengki arr tu. ahhahaha

dAkBaiK said...

hahaha pasai toner ja co-pilot dah mcm tu hahaha....

xxxo said...

hahhaha. yup2!! ang jgn wat xpaham bile pompuan horman x stabil. lalala~ :P

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com