Monday, May 11, 2009

aku seorang cucu :P

Tetiba aku rasa rindu kat nenek dengan atok aku. huhu. Last jumpa time akak aku kahwin. Arghhh. Dan tetiba jugak rasa nak terus pergi jumpa diorang aje. Duduk bermalas-malasan di rumah mereka. hahahha. Apa punya cucu daaa. Dah berbelas tahun tak balik kampung halaman mereka. Yup! berbelas-belas tahun. Bukan cucu-cucunya aje, dengan mak aku sekali dah lama tak jenguk kampung halamannya sendiri. Sampaikan pasport pon dah expired berkirun. wahahhaha.

Alasan lah tu. :P

Selalunya diorang la akan jenguk kami di sini. Isk. Tak patut-patut. hahaha. Nak wat macam mana. Kecik-kecik boleh la ziarah selalu sebab tak ada komitmen. Dah besar panjang ni terikat dengan tugasan-tugasan yang tak putus-putus. Tapi this year jika ada keizinan, aku akan pergi menjenguk mereka. Lagipon ada kerja yang aku perlu setelkan kat sana. Ada "projek" baikkkk punya tahun neh. Projek apa, aku takleh kasi pecahhh lagi. Still lagi dalam perangkaan.Tgkla camne kan. hahaha.

Tengok tu, ada tujuan lain baru nak pergi jenguk kan. haishhh la. tak baek. hieeeeee" ampun nek.. ampun tok.. nanti saya balik saya tolong siapkan reban ayam cecantik ek, atok nak bape tengkat?? " ayam ngeh.ngeh.ngeh.mukajail


nota kiri: nak renew pasport bape ekk?? rm300 kan? ke dah naik? duit lagi..huhu

2 pengomel:

sabiqahT.Anuar said...

heheh atuk kak aina kat mana?

xxxo said...

atuk akak aina made in thailand.ngeeee :D

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com