Monday, May 25, 2009

opps dah ujung bulan dah..

Cepatnya masa berlalu. Dah hujung bulan 5 dah kan. Tak puas lagi melepak kat rumah ni.huhu. Tapi nextweek dah kena balik KL. Kerja melambak-lambak sedang menanti. Bila balik kampung ni memang tak jadi kerja satu apa pon. :D Ada jek agenda family yang nak buat. Yang paling best pergi makan seafood beramai-ramai di Pantai kelulut nan permai :P Tiga biji kereta sekali pergi. Seronok nyewhh sekali sekala makan besar bersama sanak saudara. :D *maaf takde gamba sebab bizi berebut makanan. hahahah :P *

Dan lagi 5 hari, birthday aku punya enchek ehem. :P Tapi tak leh nak celebrate sama-sama on that day sebab aku still kat kampung. Wish suda lerr. Erk, hadiah bakal menyusul yekk :)


*abaikan aksi sengih terlampau akak ku itu, aku cool ja kan amik gamba.ehek *

Gambar ni tak da kena mengena dengan entry di atas. Hehe. Cuma ada kena mengena sikit dengan next enrty aku. Nak tau baju ape paling aku suka pakai kalau nak keluar jalan-jalan masa kecik, nantikan entri aku yang akan datang yekk :D *pada sesiapa yang nak tgk la, tapi aku aim nak tunjuk kat anak cucu aku 20 thn aku datang. Kalau blogspot ni hidup lagi la.hahahha :P*

p/s: Korang nampak tak??? skill membela kucing aku asah sejak aku kecik lagi. hahahhaha.

2 pengomel:

sabiqahT.Anuar said...

tomeinyee kak aina..dari kecik lagi..huuu

xxxo said...

haiks..masyehh. Tapi satu jek tak berubah-berubah. Pipi tembam.huhu.

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com