Saturday, May 2, 2009

Congrats Tomok!

Yeyyy!! OIAM Tomok menanggg!!! Yes. hahahhaa. berbaloi sms afundi Tomok semalam. Aku vote 3 kali jek. Satu vote 50sen. Kire RM 1.50 je la aku abeh. hahahha. Ni 1st time aku main-main vote mende alah realiti Tv neh.huuuu. saje nak abehkan kredit. wahhahaha.

Tapi sangat la puas ati bila orang yang kita vote tu menang!! ahahha. Terlompat-lompat kitorang satu rumah. Excited wehh!! Mcm kitorang plak yang menang 1 juta. ngeh. Bagi aku la, setakat ni performance peserta dari OIAM much much better dari peserta-peserta rancangan realiti lain.

boooooooooooooopayah

hahahha. Weh.Tu pendapat aku la. Pendapat korang maybe lain kan. Rambut sama hitam tapi saiz speaker lain-lain. boleh ke camtu?? wahahha. Lantak la.

To Tomok. million congrats to you!! star


P/s: Tadi lunch makan udang. Pastu naik merah-merah mcm kena gigit nyamuk kat muka aku. Takkan alergik dengan udang kottt!! Apa kess! Osmate aku oke jaa. sedih

0 pengomel:

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com